Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”), informujemy, że przetwarzamy Państwa dane osobowe.
Administratorem danych osobowych jest Dom Maklerski Navigator S.A.
Można się z nim kontaktować poprzez:
formularz kontaktowy: www.navigatorcapital.pl/o-nas/?go=kontakt
adres e-mail:
telefon kontaktowy:
pisemnie na adres:
ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa
Inspektor ochrony danych:
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Jest nim Pani Małgorzata Grudzińska. Można się z nią skontaktować w sprawach ochrony danych osobowych i realizacji przysługujących praw: iod@navigatorcapital.pl
Rodzaj przetwarzanych danych:
Dane osobowych osób wskazanych do kontaktu:
- Imię i nazwisko,
- Stanowisko,
- Numer telefonu,
- Adres e-mail.
Dane osobowych osób reprezentujących klienta:
- Imię i nazwisko,
- Stanowisko,
- PESEL.
Cel i podstawa przetwarzania:
Państwa dane osobowe przetwarzamy:
- w celu wykonywania naszych prawnie uzasadnionych interesów jako Administratora, o których mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w celu umożliwienia wzajemnego kontaktu między kontrahentami celem wykonania umowy, a osób reprezentujących klienta celem zawarcia umowy oraz jej wykonania;
- w celu realizacji ustawowych obowiązków, tj. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie danych osób reprezentujących klienta.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych są następujące podmioty:
- podmioty, którym powierzyliśmy przetwarzanie danych osobowych w naszym imieniu
- podmioty lub organy uprawnione na podstawie przepisów prawa.
Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przechowywane:
- przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych – okres przetwarzania danych określają odpowiednie przepisy;
- przetwarzane w celu realizacji uzasadnionych interesów administratora – do momentu ustania tego interesu (np. przedawnienia roszczeń), lub do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu przeciwko dalszemu przetwarzaniu przez osobę, której dane dotyczą.
Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawienia) swoich danych;
- prawo do usunięcia danych w sytuacji, gdy przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;
- prawo do ograniczenia przewarzania danych;
- prawo do sprzeciwu;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacja na temat prawa cofnięcia zgody
W stosunku do danych przetwarzanych na podstawie zgody, informujemy, że wyrażenie zgody każdorazowo jest całkowicie dobrowolne a w przypadku jej wyrażenia w dowolnym momencie przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano dotychczas.
Czy podanie danych osobowych jest obowiązkowe?
Podanie danych jest obowiązkowe, jeśli chcą zawrzeć Państwo z nami umowę.
Informacja na temat zautomatyzowanego podejmowania decyzji i o profilowaniu
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
Informacja na temat źródła pozyskania danych
Państwa dane osobowe pozyskaliśmy od klienta będącego stroną umowy o świadczenie usługi prowadzenia rejestru akcjonariuszy.